De eerste volledige ronde in mijn tentje! Thanks for Reading!
Dit hadden we eigenlijk al van bij het opzetten van de tent moeten doen, maar beter laat dan nooit. We gaan proberen er een geslaagde eerste ronde van te maken en zeker proberen om niet dezelfde fouten te maken!
Onveranderde Setup, ditmaal met juistere gegevens :
- Secret Jardin 60x60x120 Dark Street
- Canlite afzuiging RK125L 350m3 met koolstoffilter en temperatuursensor - 65w
- Mars Hydro SP250 - 242w Max output
- 2x Secret Garden fan 16w
- 6x 5 gallon pouch
Ik heb Pouches van 5 Gallon = 18L gekocht, maar heb er 4 - 4,5 zakken Plagron Lightmix (binnengesmokkeld vanuit NL!) in gekregen = 33L-35L aarde per zak. Het was wat proppen in de tent, maar het lijkt allemaal net te passen. Ik heb de inlaat van de tent ook wat ruimte gegeven zodat er zeker voldoende lucht aangevoerd kan worden.
Ik zou ook eens moeten controleren of de lamp wel op maximum capaciteit brand en eigenlijk de driver buiten de tent moeten verplaatsen. Dit zal toch wel wat warmte besparen en veiliger in het algemeen zijn. Projectje voor dit weekend?
Ik zal de dames toppen/fimmen op de 4e node en een Scrog-netje plaatsen na de tweede keer toppen, en hopen dat het net zich mooi vult. Wanneer er iets meer dan 50% van het net vol is, is het plan om over te schakelen op 12/12. Dat geeft ze nog voldoende tijd om 10 dagen over te schakelen en het net hopelijk vol te maken. Alle soortjes zouden goed zijn voor een scrog.
Voeding
- Bio Nova Super Soil Mix
- Bio Nova PK 13-14
- Bio Nova BN Zym
- Bio Nova The Missing Link
- Bio Nova BN Roots
- Bio Nova BN X-cel
Ladies:
2x elks 15 Mei ontkiemd:
Er waren ook nog 2 White Windows geprobeerd om te ontkiemen, maar deze waren al even oud en hadden een colour coating van de greenhouse errond. Ze zijn niet ontkiemd. De coating brak niet vanzelf af in water en na het plaatsen in de vochtige grond gebeurde er niets. Ik heb ze nogmaals in water gelegd, maar ondertussen ook al opgegeven. Ik heb nog 2 white rhinos met colour coating, kan ik waarschijnlijk hetzelfde van verwachten. Mijn nieuw bestelde zate van the greenhouse kwamen zonder colour coating, oef.
Schermafbeelding 2020-05-22 om 22.53.13.png
Schermafbeelding 2020-05-22 om 22.53.53.png
Schermafbeelding 2020-05-22 om 22.53.38.png
Er staat ook nog AMS voor buiten voor te groeien:
18 Mei
IMG_3504.JPG image_362558.jpg
21 Mei
IMG_3519.JPG
Links 2x Jack Herrer - Midden 2x Blueberry OG - Rechts 2x Purple Bud - AMS in het kleine potje ertussen, tijdelijk
IMG_3540.JPG
Comment